Isnin, 27 Jun 2011

Mari Buat Pelaburan

Salam,

Pelaburan??

Sebenarnya saya baru menyertai satu pelaburan atas ajakan dari rakan saya. Sebenarnya saya tidak minat dengan benda-benda ini semua, tetapi apabila rakan saya bercerita dan dia sudah merasai sendiri keuntungan dan menunjukkan keuntungan itu kepada saya, hati saya mula terpikat.

Mula-mula rasa takut juga lah, kerana bermain dengan duit, tetapi cekalkan hati dan dengan kepercayaan saya pown mulakan pelaburan. Saya pown baru lagi dalam pelaburan ini, baru minggu lepas saya daftar. Keistimewaan yang kita akan dapat adalah minyak wangi, dan saya telah pown menerima minyak wangi itu.



Pelaburannya senang sahaja, anda hendak buka berapa LOT??
Pakej yang ditawarkan :
1 LOT = RM 150
3LOT = RM 450
5 LOT = RM 1500


Saya ingin mengajak anda untuk melabur sebanyak 1 Lot sahaja, kerana keuntungan yang anda akan dapat adalah sebanyak RM70 serta Minyak Wangi. RM70 itu adalah keuntungan selepas 60 hari jika anda tidak menggunakan duit yang masuk dalam akaun bank anda pada setiap minggu. Ini kerana, pada setiap hujung minggu ewallet anda akan dikosongkan kerana duit dalam ewallet anda akan dimasukkan kedalam akaun bank anda. Manakala Minyak Wangi pula, anda akan dapat seminggu atau dua minggu selepas anda daftar bergantung kepada penghantaran. Selepas 60 hari, anda kena renew Lot samada anda nak ambik lot yang sama atau menambah lot.
Perjalanan duit adalah seperti berikut:

1 Lot = RM 150
60 hari = Lebih Kurang RM 250 (sudah di tolak dengan 10%)
Renew 1 Lot = RM 180
Keuntungan = RM 70
*10% adalah kos pengurusan
*Selepas 7/7/2011, 1 Lot = RM 180


Pelaburan ini tidak perlu cari orang, jika anda mahu keuntungan lebih barulah anda cari orang untuk menjadi orang bawahan anda, jika tidak mahu anda boleh teruskan dengan individu.
Saya ingin mengajak anda untuk mencuba pelaburan ini sebelum harga lot naik, ini kerana kalau kita masuk sebelum harga lot naik kita akan mendapat keuntungan yang stabil kerana boleh 'rolling money' dengan tanpa merasa kerugian.

Maklumat lanjut boleh layari website ini , dan kalau anda berminat boleh berhubung dengan saya (0137991525) atau agen yang terdekat dengan kawasan anda.

Akhir kata dari saya,  Jangan Takut Mencuba , Usaha Tangga Kejayaan.


Sekian, terima kasih.

1 ulasan: