Rabu, 29 Jun 2011

Mari Buat Duit Sama-sama

Salam,

Sebelum ini, post saya menerangkan tentang keistimewaan pelaburan yang saya sertai. Post kali ini pula saya nak tunjuk bukti serta pergerakan wang hasil dari kiraan saya. Kalau anda berminat boleh berhubung dengan saya, kalau anda tidak percaya , saya tak boleh buat apa-apa.

Berikut merupakan bukti duit telah masuk ke dalam akaun bank saya.

E-statement dekat akaun Mahligai2u

email pemberitahuan duit dah dipindahkan ke akaun bank

bukti duit dah masuk dalam akaun bank
Itulah bukti duit telah masuk ke dalam akaun saya. Ini laporan minggu pertama. Sudah lumayan.

Ini pula jumlah pergerakan duit yang akan anda terima selama 60 hari, jika anda seorang yang penyabar.

Ini adalah pelaburan sebelum harga lot naik, kerana selepas 7/7/11, 1 lot=rm180
Jika anda berminat, boleh berhubung dengan saya 013-7991525, atau anda klik di sini.
Ini adalah pelaburan jangka masa panjang, saya sebagai seorang pelajar berani mencuba kerana ianya adalah pelaburan jangka masa panjang. Selamat mencuba.

Sekian, terima kasih.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan