Selasa, 24 Mei 2011

Pemergian Teman Seperjuangan Untuk Selama-lamanya

Salam..

Tarikh 16/Mei/2011 akan aku ingat sampai bila-bila. Selain Hari Guru, hari ini adalah hari pemergian sahabat perjuanganku. Arwah Muhammad Siddiq Bin Rosli. Ini adalah pemergian kedua sahabat perjuanganku, sebelum ini, bulan 10 tahun 2010 sahabat sekolah menengah teknik tg. puteri iaitu Arwah Mohd Shahril Bin Nordin.
Ianya amat memilukan hati, tetapi yang pergi tetap pergi.

Ini adalah gambar semasa habis bengkel...

Ini gambar aku bersama arwah. Telefon kitaorang sama jenis dan sama model. Ingat lagi masa aku baru beli telefon, arwah marah giler sebab beli telefon sama ngan dia.Itulah kenangan aku bersama arwah.

Ini pulak gambar semasa nak pergi beraya. Arwah ambik gamba dengan topi koboi aku. Konvoi raya ini, aku yang aturkan, dapatlah kita kenal dengan ibubapa sahabat-sahabat kita.

hmmm... kenapa dengan motor ini?? ini lah motor arwah semasa kejadian tayar motor arwah telah dicuri orang. Sampai sekarang tiada lagi jalan penyelesaian untuk kes-kes seperti ini. Dan pemergian arwah adalah dengan motor ini jugalah, arwah mengalami kemalangan jalan raya. Amat terkejut dengan berita ini.

Berita kemalangan arwah ada masuk kat dalam Harian Metro sehari selepas pemergian beliau....


Dan untuk tatapan rakan-rakan,ahli keluarga, serta para pembaca, aku telah buat satu klip video. Ini adalah untuk mengubat hati aku serta rakan-rakan dan juga ahli keluarga yang begitu terasa pemergian arwah.



Sekian, Zahril der Rhino

8 ulasan:

  1. thanxs for diz entry...miss him so much... ^_^

    BalasPadam
  2. welcome kak.... pengubat rindu kak.. kat cinie jerk lah bleyh luahkan....

    BalasPadam
  3. . terima kasih (('=
    . always miss him .
    :)

    BalasPadam
  4. sama-sama.... pengubat rindu...

    BalasPadam
  5. yerp pengubat rindu.

    kalaw akk terasa rindu sangat dengan arwah, akk akan tengok balik video tu.. terasa arwah sentiasa ada jer..

    kreatif lar awk zahril. ^_^ keep it up.

    BalasPadam
  6. huhuhu.. tq kak.. saya nie x lah pandai sgt.. cuma minat jerk... tapi akan cuba untuk maju dalam minat yang saya ceburi.. :)

    BalasPadam
  7. welcome dik..

    takpe, slow slow...

    amek DKM tapi minat art eyh?
    ^_^

    BalasPadam
  8. yup.. nak kata minat x lah, cuma hobi masa lapang jerk.. :)

    BalasPadam