Jumaat, 15 April 2011

SATU BULAN PERSEDIAAN

As-salam,

Di sini saya ingin merakamkan kegembiraan diri saya serta kumpulan saya kerana berjaya dengan apa yang telah dirancang. Kami telah bertungkus-lumus selama sebulan bagi persediaan untuk menguruskan sesebuah program, dan ianya berjaya bagi program pertama yang baru berlangsung beberapa hari yang lepas. Amat menyeronokkan dan amat puas hati dengan hasil usaha serta pengorbanan yang telah di berikan. Walaupun ada pahit manis yang perlu ditempuhi, tetapi kami sebagai satu kumpulan amat gembira dalam melaksanakan tugas yang di beri. Harapan saya, kepada adik2 saya yang telah saya latih akan lebih berjaya serta profesional dalam melakukan apa2 jua bidang tugas ataupun kerjaya.


Bengkel Komunikasi Berkesan


Bengkel Pengurusan Program


Bengkel ICT


Bengkel Protokol


Urusetia Kursus Kepimpinan Manikayu


Urusetia Kursus Kepimpinan Manikayu

Inilah gamba2 yang membuktikan kita sepasukan, susah senang, pahit manis, kita tempuh bersama.
Harap kita dapat bekerjasama lagi pada masa akan datang, dalam program yang telah dirancang.

Sekian, Zahril der Rhino

Tiada ulasan:

Catat Ulasan